Aydın'da 3 Yaşındaki Çocuk Tiner İçti, Yoğun Bakıma Kaldırıldı
Aydın'ın Buharkent ilçesinde bir evde oyun oynarken tineri içme tehlikesi geçiren 3 yaşındaki çocuk, acil tıbbi müdahale sonrası yoğun bakımda tedavi görüyor.

Aydın'ın Buharkent ilçesinde, evde bulduğu tineri yanlışlıkla içen 3 yaşındaki bir çocuk, acil olarak hastaneye kaldırıldı. Küçük çocuğun hayati tehlikeyi atlatması için yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındığı bildirildi.
Talihsiz Olayın Detayları
Olay, Buharkent ilçesine bağlı bir mahallede meydana geldi. İddialara göre, 3 yaşındaki A.D. isimli çocuk, ev içerisinde oynarken tiner şişesini buldu. Şişenin içindeki maddeyi sıvı sanarak içen çocuk, kısa süre sonra fenalaştı. Ailesi tarafından fark edilen durum üzerine derhal sağlık ekiplerine haber verildi.
Olay yerine gelen ambulansla en yakın hastaneye kaldırılan A.D., ilk müdahalenin ardından durumu kritik olduğu gerekçesiyle yoğun bakım servisine alındı. Doktorlar, çocuğun durumunu yakından takip ederken, tinerin vücuttaki olası etkilerini azaltmaya yönelik tedavinin sürdüğü belirtildi.
Tiner Zehirlenmelerinde Dikkat Edilmesi Gerekenler
Bu tür olaylar, evlerde bulunan kimyasal maddelerin çocuklar için ne kadar büyük tehlike oluşturabileceğini bir kez daha gözler önüne seriyor. Tiner gibi uçucu ve zehirli maddelerin çocukların ulaşamayacağı yerlerde saklanması büyük önem taşıyor. Uzmanlar, benzer bir durumla karşılaşıldığında vakit kaybetmeden acil yardım hattının aranması ve kesinlikle kusmaya teşvik edilmemesi gerektiğini vurguluyor. Kimyasal madde yutulması durumunda, maddeyi ve miktarını belirterek sağlık kuruluşuna başvurmak hayati önem taşıyor.
Olayla ilgili soruşturma başlatılıp başlatılmadığına dair henüz bir bilgi bulunmuyor.



