Asayiş

Arjantin'de Kadın Polis, İlk Buluşmada Tanıdığı Adamı Dolandırıp Kaçtı

Arjantin'de bir polis memuru, arkadaşlık uygulaması üzerinden tanıştığı kişiyi ilk buluşmada uyuşturarak evini soydu. Lüks eşyalar ve para çalan kadın polis, operasyonla yakalandı.

Elif K.1 dakika okuma0 görüntülenme
Arjantin'de ilk buluşmada soygun yapan kadın polis memuru Lucía Fernanda Díaz Da Mota'nın polis tarafından gözaltına alınmasını gösteren temsili bir görsel.
Arjantin'de ilk buluşmada soygun yapan kadın polis memuru Lucía Fernanda Díaz Da Mota'nın polis tarafından gözaltına alınmasını gösteren temsili bir görsel.
Paylaş:

Arjantin'in başkenti Buenos Aires'te görev yapan 31 yaşındaki Havalimanı Güvenlik Polisi (PSA) memuru Lucía Fernanda Díaz Da Mota, ilk buluşmaya gittiği 64 yaşındaki bir adamı uyuşturucu maddeyle bayılttıktan sonra evindeki değerli eşyaları ve nakit parayı çalarak kayıplara karıştı. Olay, güvenlik güçlerinin operasyonuyla aydınlatıldı.

İlk Buluşmada Soygun Planı

Edinilen bilgilere göre, Díaz Da Mota, bir arkadaşlık uygulaması aracılığıyla tanıştığı yaşlı adamla ilk buluşmasını gerçekleştirdi. Görüşme sırasında adamın içeceğine uyuşturucu madde kattığı iddia edilen Da Mota, şahsın baygınlık geçirmesinin ardından harekete geçti. Evde bulunan lüks eşyaları ve önemli miktarda nakit parayı bir bavula dolduran polis memuru, ardından olay yerinden kaçtı. Yaşananların farkına varan mağdurun şikayeti üzerine polis ekipleri harekete geçti.

Meslektaşları Yakaladı

Güvenlik güçleri, olayla ilgili kapsamlı bir soruşturma başlattı. Kamera kayıtları ve tanık ifadeleri doğrultusunda kimliği belirlenen Da Mota'nın, kendi meslektaşları tarafından gerçekleştirilen bir operasyonla yakalandığı öğrenildi. Polis memurunun çaldığı eşyalar ve paranın bir kısmı ele geçirilirken, olayla ilgili soruşturma devam ediyor. Bu tür olaylar, dijital platformlarda kurulan ilişkilerin potansiyel risklerine dikkat çekiyor.

Paylaş: