Asayiş

Antalya'da iki turist şüpheli şekilde hayatını kaybetti

Antalya'da Kemer ve Muratpaşa ilçelerinde yaşanan iki ayrı olayda, yabancı uyruklu iki turist ölü bulundu. Emniyet ekipleri olaylarla ilgili soruşturma başlattı.

Mert S.1 dakika okuma0 görüntülenme
Antalya'da yaşanan olaylar sonrası emniyet ekipleri çalışma başlattı
Antalya'da yaşanan olaylar sonrası emniyet ekipleri çalışma başlattı
Paylaş:

Antalya'da iki ayrı turist ölümü

Antalya'da Kemer ve Muratpaşa ilçelerinde meydana gelen iki farklı olayda, yabancı uyruklu iki kişi yaşamını yitirdi. Emniyet birimleri, şüpheli bulunan her iki ölüm vakasıyla ilgili geniş çaplı inceleme başlattı.

Kemer ilçesinde yaşanan ilk olayda, 44 yaşındaki Polonya uyruklu bir turistin 6 gündür kayıp olduğu bildirildi. Yapılan arama çalışmaları sonucunda turistin cansız bedeni ormanlık alanda bulundu. Muratpaşa ilçesinde ise 51 yaşındaki Rus turist S.T., bir evin bahçesinde hareketsiz halde bulundu. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde şahsın hayatını kaybettiği belirlendi.

Emniyet güçleri soruşturmayı derinleştiriyor

Turizm sezonunun yoğun geçtiği Antalya'da yaşanan bu iki olay, güvenlik birimlerinin dikkatini çekti. Olay yerlerinde yapılan incelemelerin ardından turistlerin cenazeleri, kesin ölüm nedenlerinin belirlenmesi amacıyla adli tıp kurumu morguna kaldırıldı.

  • Kemer'de 6 gün kayıp olan 44 yaşındaki Polonyalı turistin naaşı ormanlık alanda bulundu.
  • Muratpaşa'da 51 yaşındaki Rus turist S.T. bir evin bahçesinde ölü olarak tespit edildi.

Emniyet ekipleri, her iki ölüm olayının birbiriyle bağlantılı olup olmadığını ve şüpheli durumların arka planını aydınlatmak için çalışmalarını sürdürüyor. Adli süreç, otopsi raporlarından çıkacak sonuçlara göre şekillenecek.

Paylaş: