Sitede haber arayın.
Bolivya Devlet Başkanı Rodrigo Paz, 1.5 aydır süren ve ulaşımı felç eden yol kapatma eylemlerinin güvenlik güçlerince sonlandırıldığını açıkladı. Olağanüstü halin devam ettiği ülkede ulaşım normale dönüyor.