Sitede haber arayın.
Bilecik İl Milli Eğitim Müdürlüğü, 2025-2026 eğitim öğretim yılında çeşitli alanlarda üstün başarı gösteren 200 öğrenciyi düzenlenen törenle ödüllendirdi.