Sitede haber arayın.
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü bünyesinde görevlendirmek üzere 10 sözleşmeli bilişim personeli alımı yapacağını duyurdu. Başvurulara ilişkin detaylar ve şartlar merak ediliyor.