Sitede haber arayın.
Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Vitor Pereira, sezonun sona ermesinin ardından İstanbul'a geldi. Portekizli çalıştırıcı, Türkiye'de yaptırdığı saç işleminden memnun olduğunu paylaştı.