Sitede haber arayın.
Erzincan'da Ulular Ortaokulu öğrencileri, yıl boyunca yaptıkları resimleri sanatseverlerin beğenisine sundu. Alışveriş merkezinde açılan sergi, yoğun ilgi gördü.