Sitede haber arayın.
Erzurum Yakutiye Anadolu Lisesi öğrencisi Sümeyye Uruk, ulusal ve uluslararası atletizm yarışmalarındaki başarıları sonrası Erzurum İl Milli Eğitim Müdürü Süleyman Ekici tarafından makamında kabul edildi.