Sitede haber arayın.
Türk İnternet Medya Birliği (TİMBİR) 2. Olağan Genel Kurulu Ankara'da toplandı. Dr. Süleyman Basa, oy birliğiyle yeniden Genel Başkanlığa seçilirken, yeni dönem yol haritası da belirlendi. Genel Kurulda, basın özgürlüğü, dezenformasyonla mücadele ve yerel medyanın güçlendirilmesi gibi konular ele alındı.