Sitede haber arayın.
Bayburt Devlet Hastanesi'nde haziran ayı boyunca süren Diyabet Okulu eğitimleri tamamlandı. Eğitimlere katılan hastalar, kan şekeri takibi, beslenme ve ilaç kullanımı gibi konularda bilgilendirildi.