Sitede haber arayın.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, KONYARAY projesi kapsamında Demiryolu Caddesi üzerinde yaklaşık 9 kilometrelik kesintisiz bir ulaşım koridoru oluşturulduğunu duyurdu. Yeni aks, şehir içi trafiği rahatlatacak ve çevre yollarını birbirine bağlayacak.